maandag 20 februari 2012

Vierkante kaart

Hoi Allemaal,

Bedankt weer voor de reacties op mijn vorige bericht.
Ik heb nu lekker vakantie en dus tijd genoeg om te freubelen.
Dit kaartje heb ik gisteren gemaakt.
Het viel mij op dat ik al lang geen vierkante kaart op mijn blog geplaatst had,
dus vandaar dit keer weer eens een vierkant kaartje!



Dit keer weer eens in het blauw, bruin, creme
wat blijven die kleurtjes toch mooi om mee te werken!

De materialen die ik hiervoor gebruikt heb:
- papier van magnolia
- pion papier
- magnolia stempel
- copics
- kraftpapier
- distresser
- stickles
- doohickeys
- wondgaasje
- pareltjes
- pins
- bloemetjes
- chalk
- touw
- lint

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de volgende challenges:


Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden!
Nu ga ik weer lekker verder met freubelen en zien jullie snel weer een creatie van mij voorbij komen.

Fijne dag!

Liefs, Jaimy

26 opmerkingen:

  1. Dit is weer een bjoutie! Leuk zo in dat blauw:-)
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend lief kaartje met prachtige kleuren.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend hoor. Heel mooi deze kleurtjes bij elkaar.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je prachtige kleuren gebruikt, een super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eeen heel mooi kaartje Jaimy. Leuk gedaan.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart, ik ben ook zo dol op die kleuren!
    Fijn voor je dat je vakantie hebt! Heb je lekker de tijd om te freubelen.
    Kan ik mij verheugen op nog meer kaartjes van jouw hand deze week ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a wonderful card, love the heart tag and lots of gorgeous details,
    the pearls are beautiful. :)

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje!!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou je vierkant kaartje is een beauty!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is superschattig Jaimy, mooi gemaakt ook.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig mooi kaartje Jaimy.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Jaimy, leuk dat je meedoet bij Magnolia Card challenges.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card! Love your design, layout, and embellishing. Thanks for joining us at the Magnolia-licious Challenge blog. hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waaw wat is deze prachtig !
    Ik hou er wel van, een vintage-Tilda !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Je kaartjes zijn prachtig:0) Dit is ook een beauty!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi!
    Kleuren zijn ook prachtig!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Jaimy

    Ik zie nu pas je berichtje schaam schaam bloos bloos!
    Hartstikke lief berichtje van je. En jeetje wat maak jij mooie dingen zeg! Ik ben ook volger van jou geworden! leuk dat je mij ook volgt. Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hai Jaimy, wat een pracht kaart weer! Inderdaad deze kleurencombinatie blijft wel zo mooi! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh honey your card is gorgeous! Your coloring is wonderful. And the color combo is beautifully soft and feminie.
    Hugs Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart heb je gemaakt en zo mooi van kleur. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Pretty and elegant Tilda card. Thank you for joining us at Magnolia-licious Challenge and hope to see you again for the next ones :o)
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart weer zeg, en zulke mooie kleure prachtig, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superb card Jaimy, congrats on your new DT post at It's a Magnolia challenge. hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen